• A4 Avant
    A4 Avant

    Audi A4 Avant՝ էլ ավելի հզոր, ավելի արդյունավետ և ավելի ինտելեկտուալ ավտոմեքենա:

  • A4 allroad quattro
    A4 allroad quattro

    Նոր Audi A4 allroad quattro-ն ունի յուրահատուկ արտաճանապարհային հատկանիշներ: Դեպի արտաքին աշխարհ կողմնորոշված դիզայնի և առավելագույն ֆունկցիոնալ հնարավորությունների համադրության շնորհիվ այս ավտոմեքենան յուրահատուկ տեղ է զբաղեցնում իր սեգմենտում:

  • A6 Avant
    A6 Avant

    Audi A6 Avant՝ ավելի դինամիկ, ավելի նրբագեղ, ավելի տնտեսող:

  • A6 allroad quattro
    A6 allroad quattro

    Ընտրելով Audi A6 allroad quattro-ն, Դուք կունենաք ավտոմեքենա, որը կբացի նոր ճանապարհներ և թույլ կտա հաղթահարել նոր մարտահրավերները:

  • S6
    S6

    Audi S6-ը բազմաբնույթ է. այն ներկայացուցչական է՝ գործուղումների համար, հեղինակավոր ընտանեկան մոդել է, ինչպես նաև նրբաճաշակ և սպորտային մեքենա է առօրեայում:

  • S6 Avant
    S6 Avant

    Audi S6 Avant-ը ը վառ է և միաժամանակ նրբաճաշակ. սա նոր մոտեցում է սպորտային ոճին:

  • Նոր A8 L
    Նոր A8 L

    Audi A8 L-ի դիզայնը նրբաճաշակության և դինամիզմի մարմնացում է, խելացի օժանդակ համակարգերի բազմազանություն և կառավարման ինտուիտիվ կերպով հասկանալի նոր հայեցակարգ:

«What’s up, Audi?» — նոր YouTube-շոու ապրանքանիշի նորությունների մասին > 2019 > Նորություններ > Audi-ին Հայաստանում

«What’s up, Audi?» — նոր YouTube-շոու ապրանքանիշի նորությունների մասին

  • 16_5_stage_news_audi-youtube-show».jpg
16_5_stage_news_audi-youtube-show».jpg

«What’s up, Audi?» — նոր YouTube-շոու ապրանքանիշի նորությունների մասին

Audi ընկերությունը երկխոսության նոր հնարավորություններ է բացում Audi-ի պաշտոնական YouTube -ալիքում լրագրողների, բլոգերների և ապրանքանիշի երկրպագուների համար: Յուրաքանչյուր երկու շաբաթը մեկ Audi-ի հաղորդակցման դեպարտամենտից Կոննի Բյոմը (Connie Böhm) և YouTube-ի աստղ Միշա Շարուդինը (Misha Charoudin) կներկայացնեն նոր մոդելները «What’s up, Audi?» շոուի շրջանակներում:

Audi e-tron-ի նախատիպի թեստ-դրայվները աֆրիկյան անապատում, նոր մոդելների շնորհանդեսները, Formula E և DTM շարքերի մրցարշավների ամփոփումը, մշակումը, դիզայնը և արտադրությունը՝ հրապուրիչ ծանոթություն է ապրանքանիշի կյանքին՝ «What’s up, Audi?»-ի հետ միասին:

«Այսօր լրագրողները, բլոգերներն ու ապրանքանիշի երկրպագուները մեծ մասամբ տեղեկատվություն են ստանում առցանց աղբյուրներից՝ օգտագործելով շարժական սարքերը: Մեր պատասխանն այդ թրենդին կդառնա «What’s up Audi?» շոուն: Մենք ցանկանում ենք զարմացնել հանդիսատեսին և՛ վարողների ընտրությամբ, և՛ տաղավարի արտասովոր ձևավորմամբ և՛ նյութի մատուցմամբ», - ասում է Վոլֆգանգ Ռոտերը (Wolfgang Rother) Audi-ի հաղորդակցման դեպարտամենտից: