Հաճած տրվող հարցեր Audi e-tron-ի մասին > Գնել Audi e-tron - համալրում և գներ > tron > Audi-ին Հայաստանում
e-tron

e-tron

Էլեկտրամոբիլներ - հաճախ տրվող հարցեր

Ի՞նչ է էլեկտրամոբիլը

էլեկտրական ավտոմեքենան (Battery Electirc Vehicle, BEV) տրանսպորտային միջոցի տեսակ է, որը խոսակցական լեզվում ավելի հաճախ անվանում ենք էլեկտրամոբիլ: Այս տրանսպորտային միջոցը չունի ներքին այրման շարժիչ (ՆԱՇ): BEV էլեկտրամոբիլի շարժումն ապահովվում է միայն էլեկտրաէներգիայով։ Հենց այս տիպի ավտոմեքենաներին է պատկանում Audi e-tron-ը։

мужчина подходит к автомобилю audi e-tron в городе

  • Էլեկտրամոբիլների ուրիշ ի՞նչ տեսակներ գոյություն ունեն:
    Էլեկտրամոբիլների թվին են դասում նաև տրանսպորտային միջոցների այլ տարատեսակներ: Մասնավորապես՝ հիբրիդային ավտոմեքենան (HEV, Hybrid Electric Vehicle), որը հագեցած է ներքին այրման շարժիչով, ինչպես նաև ոչ մեծ մարտկոցով, որը լիցքավորվում է շարժիչի աշխատանքային պրոցեսի ընթացքում և ռեկուպերատիվ արգելակման ժամանակ։ Այդպիսի ավտոմեքենան ամբողջապես էլեկտրական ռեժիմում ունի ոչ մեծ ընթացքի պաշար, և մարտկոցը ցանցից առավելապես չի լիցքավորվում: Նույն կերպ էլեկտրաէներգիան շարժման մեջ է դնում ցանցից վերալիցքավորման հնարավորությամբ հիբրիդային էլեկտրամոբիլը (PHEV, Plug-in Hybrid Electric Vehicle)։ Այն կարելի է լիցքավորել արտաքին էներգիայի աղբյուրից։ PHEV-ը սովորաբար հագեցված է ավելի մեծ ունակությամբ մարտկոցով և ունի ավելի մեծ ընթացքի պաշար, քան HEV-ը: Նրանց հիմնական տարբերությունը BEV-ներից այն է, որ այս տրանսպորտային միջոցների վրա միաժամանակ տեղադրված են ներքին այրման շարժիչներ և էլեկտրական շարժիչներ:
  • Ինչո՞վ է շարժման մեջ դրվում էլեկտրամոբիլը:
    Աշխատանքում ներգրավված է էլեկտրական շարժիչը (այն կարող է լինել երկու և ավելի) և քարշային մարտկոցը: Էլեկտրական շարժիչը տեղադրված է ավտոմեքենայի սռնիների վրա և կարող է գործի ընկնել առանց մեխանիկական փոխանցումատուփի և կցորդման, այնպես որ առավելագույն ոլորող մոմենտը հասանելի է շարժման առաջին իսկ վայրկյանից:

Էլեկտրամոբիլների առավելությունները

автомобильное кресло

  • Խնայողականություն
    Լիցքավորման ավելի պակաս արժեք, տեխնիկական սպասարկման ավելի ցածր ծախսեր՝ ներքին այրման շարժիչներով ավտոմեքենաների համեմատ:
  • Լիցքավորման լայն հնարավորություններ
    Կարելի է լիցքավորել ամենուր, որտեղ կա էլեկտրական հոսանքի վարդակ:
  • Սկզբունքորեն նոր զգացողություններ ավտոմեքենայի վարումից
    Ակնթարթային, սրընթաց թափառք, ավտոմեքենայի կառավարում «մեկ ոտնակով», ծանրության ցածր կենտրոն, լռություն սրահում, շրջակա միջավայրի պաշտպանության և պահպանման գործում ներգրավված լինելու գիտակցում:
  • Էկոլոգիականությունь
    Վնասակար արտանետումների լիակատար բացակայություն և առաջացրած աղմուկի ցածր մակարդակ՝ ներքին այրման շարժիչով ավտոմեքենաների համեմատ:
  • Նորարարական տեխնոլոգիաներ
    Հետևի տեսարանի վիրտուալ հայելիներ, ավտոպիլոտային տեխնոլոգիաներ, հարդարման նոր նյութեր և ծառայություններ։
  • Հուսալիություն
    Ավելի քիչ մասեր՝ նշանակում է ավելի քիչ խոցելի հանգույցներ և ագրեգատներ:

Շարժիչ և մարտկոցներ

процесс зарядки автомобиля e-tron

Ինչո՞վ է չափվում էլեկտրամոբիլի մարտկոցի ունակությունը:

Ցանկացած էլեկտրամոբիլի մարտկոցի ունակությունը չափվում է կիլովատտ/ժամով (կՎտժ): Օրինակ, Audi e-tron 55 quattro-ի համապատասխան ցուցանիշը հավասար է 95 կՎտժ: Այսինքն՝ այս մարտկոցն ունակ է մեկ ժամվա ընթացքում ապահովելու 95 կՎտ կամ գրեթե հարյուր ժամ՝ 1 կՎտ հզորություն։

Ինչպե՞ս լիցքավորել էլեկտրական մեքենան:
Էլեկտրական մեքենայի լիցքավորումը շատ հեշտ է։просто.

  • Լիցքավորում տանը կամ աշխատավայրում
    Ստանդարտ կենցաղային վարդակ
    Եռաֆազ արդյունաբերական վարդակ
  • Լիցքավորման կայաններ հանրային վայրերում
    Type 2 դանդաղ լիցքավորում
    Type 2 դանդաղ լիցքավորում
e-tron

Ինչպե՞ս հաշվել էլեկտրամոբիլի լիցքավորման ժամանակը։

Որպես օրինակ վերցրեք 95 կՎտ/ժ հզորությամբ մարտկոցը։ Այն լրիվ լիցքավորելու համար անհրաժեշտ է մեկ ժամվա ընթացքում մատակարարել 95 կՎտ հզորություն, հինգ ժամ լիցքավորելու համար՝ 19 կՎտ։ Լիցքավորող սարքի առավելագույն հզորությունը կարելի է հաշվել հետևյալ բանաձևով․ վոլտ × ամպեր = վատտ

  • 46 ժամ 42 րոպե - ստանդարտ կենցաղային վարդակից
  • 8 ժամ 54 րոպե - 11 կՎտ հզորությամբ եռաֆազ արդյունաբերական վարդակից
  • 4 ժամ 30 րոպե - Type 2 տիպի 22 կՎտ հզորությամբ փոփոխական հոսանքով լիցքավորման կայանից*
  • 1 ժամ 45 րոպե - CCS տիպի 50 կՎտ հզորությամբ հաստատուն հոսանքով լիցքավորման կայանից
  • 48 րոպե - CCS տիպի 150 կՎտ հզորությամբ հաստատուն հոսանքով լիցքավորման կայանից

Իրականում լիցքավորման արագությունը տարբերվել, բայց ընդհանուր առմամբ լիցքավորման ժամանակը հաշվարկվում է հետևյալ բանաձևով. մարտկոցի ունակությունը (կՎտժ) / լիցքավորման սարքի հզորությունը (կՎտ) = լիցքավորման ժամանակ (ժ):

**Հասանելի է միայն 2021 թվականի մոդելային տարվա մեքենաների համար:

Ի՞նչ է անհրաժեշտ լիցքավորման համար

зарядное устройство

Տանը կամ աշխատավայրում

  • Տնային վարդակ
    Audi e-tron-ը կարելի է լիցքավորել նաև տնային վարդակից։ Դրա համար դուք կարող եք պարզապես օգտագործել մատակարարման կոմպլեկտացիայի մեջ մտնող սնուցման մալուխը՝ իր խրոցակի միջոցով միացնելով ձեր տան վարդակին: Այլ երկրներ ուղևորությունների համար ձեզ կարող են պետք լինել էլեկտրական հոսանքի ցանցին միացվող այլ տեսակի խրոցակներ, որոնք կարելի է ձեռք բերել ձեր գործընկերոջից՝ Audi-ից:
  • Արդյունաբերական վարդակ
    Ավելի արագ լիցքավորեք ձեր Audi e-tron-ը տանը կամ բիզնես կենտրոնում՝ օգտվելով արդյունաբերական վարդակից: Դրա համար կարող եք օգտագործել e-tron-ի ստանդարտ սարքավորումը: Լիցքավորման սարքավորումը ներառում է 5-կոնտակտային CEE շտեկեր (եվրո հարակցիչ): Կարելի է նաև առանձին գնել լրացուցիչ հոսանքի շտեկերներ (որպես ընտրանք առաջարկվում է ձեր գործընկեր Audi e-tron կողմից):
  • Լիցքավորման համակարգ e-tron compact
    Լիցքավորման համակարգը բաղկացած է կառավարման բլոկից, որը ներառում է մեքենային միանալու մալուխ (երկարությունը 4,5 մ, Type 2 շտեկեր, տեղադրված է ստացիոնար), ինչպես նաև ցանցին միանալու երկու մալուխ՝ մեկը կենցաղային վարդակին միանալու խրոցակով, ևս մեկը՝ արդյունաբերական խրոցակով։ Օգտագործելով այս սարքավորումը՝ դուք կկարողանաք լիցքավորել ձեր Audi e-tron-ը մոտավորապես 8 ժամ 50 րոպեում՝ 11 կՎտ առավելագույն լիցքավորման հզորությամբ արդյունաբերական վարդակին միանալու պարագայում, ասենք՝ գիշերվա ընթացքում:

Ճանապարհին

Լիցքավորման մալուխի Mode 3
Mode 3 լիցքավորման մալուխի միջոցով, որը ներառված է լիցքավորման սարքավորման կոմպլեկտացիայում, դուք կկարողանաք օգտվել հանրային վայրերում տեղակայված փոփոխական հոսանքով (АС) լիցքավորման բազմաթիվ կայաններից:

e-tron լիցքավորման սարքավորումը ներառված է ստանդարտ կոմպլեկտացիայի մեջ:

подзарядка батареи e-tron в дороге

Լիցքավորելը շատ հեշտ է

  • Ի՞նչ է եռաֆազ վարդակը: Ինչո՞վ է այն տարբերվում միաֆազից և որտեղի՞ց կարող եմ այն ձեռք բերել:

    Բազմաբնակարան շենքերում առավել հաճախ օգտագործվում են միաֆազ ցանցեր և 220 վոլտ լարման ցանցի կենցաղային վարդակներ: Բնակարաններում եռաֆազ ցանցը հազվադեպ է օգտագործվում, դա լինում է հին մոդելների եռաֆազ էլեկտրասալիկներ կամ հզոր ջեռուցման սարքեր միացնելիս: Ֆազերի քանակը կարող է որոշվել նաև մուտքային լարման չափով: Միաֆազ ցանցում լարումը 220 վոլտ է, եռաֆազ ցանցում՝ ֆազի և զրոյի միջև նույնպես 220 վոլտ է, երկու ֆազերի միջև՝ 380 վոլտ։ Կարևոր է իմանալ, որ եռաֆազ ցանցում միացված սարքերի առավելագույն հզորությունը հասնում է 2,3-ից մինչև 11 կՎտ (միևնույն՝ 16 Ա հոսանքի ուժի դեպքում): Բենզալցակայանները, ավտոլվացման կետերը, ավտոկայանատեղերը, հյուրանոցները, ինչպես նաև մասնավոր առանձնատները գնալով ավելի հաճախ են օգտագործում եռաֆազ վարդակներ: Սա նշանակում է, որ էլեկտրամոբիլը կլիցքավորվի երեք անգամ ավելի արագ։

  • Արդյոք պարտադի՞ր է օգտվել լիցքավորման հատուկ կայաններից։

    Ոչ: Էլեկտրամոբիլը կարելի է լիցքավորել 220 վոլտ նոմինալ լարմամբ և միաֆազ ցանցին միացված հողակցումով ստանդարտ եվրոպական վարդակից։ Կոնստրուկտորները նախատեսել են լիցքավորման հնարավորություն ներկայումս հասանելի երեք եղանակով՝ փոփոխական հոսանքի կենցաղային ցանցից (մինչև 3,7 կՎտ), փոփոխական հոսանքի արդյունաբերական ցանցից (մինչև 22 կՎտ) և բարձր հզորության էքսպրես լիցքավորում (մինչև 150 կՎտ): Որքան մեծ է հզորությունը, այնքան ավելի կարճ է լիցքավորման ժամանակը: Էլեկտրամոբիլների համար առանձնացված, հատուկ լիցքավորման կայանը առավելություն ունի արագության տեսանկյունից: Դուք կկարողանաք օգտագործել հասարակական վայրերում առկա փոփոխական հոսանքի (AC) լիցքավորման բազմաթիվ կայաններ Հայաստանում և եվրոպական երկրներում:

  • Ներկայումս քանի՞ հանրային լիցքավորման կայան կա:

    Խոշոր քաղաքներից շատերում գոյություն ունի էլեկտրամոբիլների լիցքավորման կայանների համեմատաբար զարգացած ցանց: Մոտակա լիցքավորման կայանը կարելի է գտնել www.plugshare.com կայքում: Ամենամեծ թվով լիցքավորման կայանները ներկայումս Երևանում են:

    Իմանալ ավելին
подзарядка e-tron

Ինչպե՞ս հասկանամ, որ կարող եմ առանց որևէ խնդրի մեքենան լիցքավորել տանը:

  • Audi-ի շարժունության ստուգում
    Կարևոր է հատուկ ուշադրություն դարձնել հետևյալ կետերին.
    • որոշեք մեքենայի կայանման և լիցքավորման վայրը, լիցքավորման եղանակը,
    • որոշեք ձեր կայանատեղիում էլեկտրաէներգիայի աղբյուրը, ներառյալ՝ էլեկտրական ցանցի հզորությունը մեծացնելու հնարավորությունը:
  • Տնային էլեկտրական ցանցի ստուգում
    Անհրաժեշտության դեպքում, ձեր Audi-ի դիլերը կարող է օգնել ձեզ՝ ստանալու «Home-Check» ծառայությունը (լրացուցիչ արժեքով)՝ ձեր տան էլեկտրական ցանցը մասնագիտորեն փորձարկելու համար: Դա նշանակում է.
    • հնարավոր լիցքավորման տարբերակների որոնում և վերլուծություն
    • լիցքավորիչի լավագույն կոնֆիգուրացիայի ընտրություն,
    • անհրաժեշտության դեպքում ծախսերի նախահաշվի կազմում՝ ձեր տնային էլեկտրացանցի ենթակառուցվածքի օպտիմալացման համար:
  • Էլեկտրասարքավորումների տեղադրման և միացման ծառայություններ
    Եթե պրոֆեսիոնալ էլեկտրիկն առաջարկի փոփոխություններ կատարել ձեր էլեկտրական սարքավորումներում՝ էլեկտրասարքավորումների տեղակայման ծառայությունը կօգնի ձեզ.
    • կատարելու պատվեր՝ ծախսերի նախահաշվին համապատասխան,
    • տեղադրելու արդյունաբերական վարդակ՝ առավելագույն լիցքավորման հզորության հասնելու համար,
    • տեղադրելու Clip տիպի պատի ամրակ (ընտրանքային):
Իմանալ ավելին

Արժեք և հարմարավետություն

  • Որքա՞ն արժե էլեկտրամոբիլի լիցքավորումը

    Արժեքը տատանվում է և կախված է ձեր տարածքում էլեկտրաէներգիայի սակագնից կամ մատակարարի գներից:

    Բանաձևն այսպիսին է. 1 կՎտ էլեկտրաէներգիայի գին (֏) × մարտկոցի հզորություն (կՎտժ) = լիցքավորման գին (֏):

    Audi e-tron 55 quattro-ի մարտկոցի ունակությունը 95 կՎտժ է, ընդ որում՝ օգտագործվող ունակությունը կազմում է 86,5 կՎտժ:

    Շատ դեպքերում էլեկտրամոբիլի լիցքավորման արժեքը մի քանի անգամ ցածր է ներքին այրման շարժիչով ավտոմեքենայի լիցքավորման արժեքից: Որոշ դեպքերում հանրային կայանները տրամադրում են անվճար լիցքավորման ծառայություն:

  • Մարտկոցի պիտանիությունը նորոգման համար

    Audi e-tron մարտկոցը բաղկացած է 36 բջջային մոդուլներից, որոնք կարող են առանձին-առանձին փոխարինվել: Ժամանակակից մարտկոցները ոչ միայն անվտանգ են և հարմար մթնոլորտային ջերմաստիճանների ողջ տիրույթում շահագործման համար, այլև 100 տոկոսով պիտանի են նորոգման համար:

    Մարտկոցի պաշտպանությունը վթարի դեպքում.
    • արտաքինից՝ հզոր, փակ «շրջանակ-կոկոն» է ձուլածո ալյումինե տարրերից,
    • ներսից՝ հատվածավոր ամուր կարկաս է՝ պատրաստված էքստրուդացված ալյումինից,
    • ներքևից՝ 3,5 մմ հաստությամբ ալյումինե թիթեղ է ։

  • Մարտկոցի պիտանիությունը նորոգման համար

    Audi e-tron մարտկոցը բաղկացած է 36 բջջային մոդուլներից, որոնք կարող են առանձին-առանձին փոխարինվել: Ժամանակակից մարտկոցները ոչ միայն անվտանգ են և հարմար մթնոլորտային ջերմաստիճանների ողջ տիրույթում շահագործման համար, այլև 100 տոկոսով պիտանի են նորոգման համար:

    Մարտկոցի պաշտպանությունը վթարի դեպքում.
    • արտաքինից՝ հզոր, փակ «շրջանակ-կոկոն» է ձուլածո ալյումինե տարրերից,
    • ներսից՝ հատվածավոր ամուր կարկաս է՝ պատրաստված էքստրուդացված ալյումինից,
    • ներքևից՝ 3,5 մմ հաստությամբ ալյումինե թիթեղ է ։

audi e-tron на заснеженной дороге

Օգտագործումը ձմեռային պայմաններում

Ժամանակակից էլեկտրամոբիլները, ինչպիսին օրինակ Audi e-tron-նն է, մի շարք փորձարկումներ են անցնում շահագործման խիստ պայմաններում և ունեն ջերմային կառավարման արդյունավետ համակարգ: Այն ապահովում է մարտկոցի ջերմաստիճանի օպտիմալ աշխատանքային միջակայքը 25-ից 35°C ցանկացած եղանակային պայմանի դեպքում:
Ինքնավար օդորակման համակարգը հարմարավետ պայմաններ է ստեղծում սրահում՝ զովացնելով կամ տաքացնելով այն ճամփորդության մեկնարկից առաջ: Ֆունկցիան կարելի է ծրագրավորել MMI համակարգի միջոցով:

Ցածր բացասական ջերմաստիճանների դեպքում խորհուրդ է տրվում.

  • Ավտոմեքենան պարբերաբար միացնել էլեկտրական հոսանքի ցանցին՝ նույնիսկ լիցքավորման բարձր մակարդակի պարագայում:
  • Մեքենան պահել տաքացվող ավտոտնակում։
  • Օգտագործել էներգախնայողության ռեժիմը և ռեկուպերացիան:

Հարմարավետություն և անվտանգություն

девушка на природе

  • Արդյոք անվտա՞նգ են էլեկտրամոբիլները։
    Այո՛։ Էլեկտրամոբիլները ստեղծվել, նախագծվել և փորձարկվել են ներկայիս անվտանգության բոլոր չափանիշներին համապատասխան և նույնիսկ գերազանցում են դրանք շատ առումներով:
  • Որքա՞ն ժամանակ կարող է աշխատել էլեկտրամոբիլը՝ առանց վերալիցքավորման:
    Էլեկտրամոբիլները կարելի է չլիցքավորել երկար ժամանակ՝ առանց մարտկոցին զգալի վնաս պատճառելու, սակայն ամիսը գեթ մեկ անգամ ցանցին միացնելն օպտիմալ է:
  • Արդյոք մալուխը չե՞ն գողանա հասարակական վայրերում օգտագործելու դեպքում:
    Ո՛չ։ Մալուխը ապահով կերպով արգելափակվում է ավտոմեքենայի լիցքավորման միակցիչում և մնում այնտեղ՝ մինչև վարորդը կապաարգելափակի այն:
  • Արդյոք կարելի՞ է օգտվել ավտոլվացման ծառայություններից:
    Այո՛։ Ձեռքով կամ ավտոմատ լվացումը ոչ մի վնաս չի պատճառի էլեկտրամոբիլին: Դա անվտանգ է վարորդի, ուղևորների և ավտոլվացման աշխատակիցների համար։ Էլեկտրամոբիլները նախագծված և փորձարկված են նույն ստանդարտներով, ինչ և ներքին այրման շարժիչով մեքենաները, ներառյալ էլեկտրական անվտանգության ստանդարտները:
  • Կարելի՞ է լիցքավորել էլեկտրամոբիլը անձրևի տակ։
    Այո՛։ Դուք կարող եք դա անել առանց հոսանքահարման վտանգի ենթարկվելու:

Երաշխիք և սպասարկում

автомобиль на фоне солнца

Երաշխիքը՝ 4 տարի

Audi e-tron-ի համար արտադրողի կողմից տրվում է 2 տարվա որակի երաշխիք, գումարած ևս 2 տարի կամ մինչև ավտոմեքենայի 120,000 կմ ընդհանուր վազքին հասնելը (կախված այն բանից, թե որը կլրանա առաջինը), ընդ որում՝ առաջին երկու տարվա ընթացքում վազքն անսահմանափակ է և հաշվի չի առնվում։ Արտադրողի կողմից բարձրավոլտ մարտկոցների երաշխիքը 8 տարի է կամ 160,000 կիլոմետր՝ կախված այն բանից, թե որն առաջինը կլրանա:

мужчина подходит к автомобилю audi e-tron в городе

Տեխնիկական սպասարկում
Էլեկտրամոբիլները զգալիորեն ավելի քիչ տեխնիկական սպասարկում են պահանջում, քան ներքին այրման շարժիչներով ավտոմեքենաները: Սրանք կարիք չունեն ներքին այրման շարժիչի այնպիսի ավանդական սպասարկման, ինչպիսին է շահագործման հեղուկների (յուղ, անտիֆրիզ և այլն), ինչպես նաև սպառվող նյութերի ( յուղի և վառելիքի ֆիլտրեր, մոմեր, փոկային և շղթայական շարժաբերներ) կանոնավոր փոխումը: