Շարժիչներ | |||
Շարժիչի տեսակը | 35 TFSI |
40 TFSI |
45 TFSI |
Մխոցների դասավորությունը | R |
R |
R |
Մխոցների քանակը | 4 |
4 |
4 |
Հզորությունը | |||
Շարժիչի ծավալը | 1984 սմ3 |
1984 սմ3 |
1984 սմ3 |
Առավելագույն հզորությունը, ձ.ու. պտ/րոպե-ում. |
150 (3900-6000) |
190 (4200-6000) |
249 (5000-6000) |
Առավերագույն պտտող մոմենտը, Ն.մ պտ/րոպե-ում. |
270 (1300-3850) |
320 (1450-4200) |
370 (1600-4500) |
Փոխհաղորդակ |
|||
Քարշակ համակարգ |
առջևի |
առջևի |
quattro |
Փոխանցումների տուփ |
7-աստիճան, S tronic |
7-աստիճան, S tronic |
7-աստիճան, S tronic |
Զանգված |
|||
Սեփական զանգված* |
1545 կգ |
1545 կգ |
1645 կգ |
Թույլատրելի ամբողջական զանգված |
2040 կգ |
2040 կգ |
2135 կգ |
Թույլատրելի ծանրաբեռնվածությունը տանիքի/առջևի սռնիի վրա |
90/80 կգ |
90/80 կգ |
90/80 կգ |
Առանց արգելակների կցորդի առավելագույն զանգվածը |
750 կգ |
750 կգ |
750 կգ |
Կցորդի առավելագույն զանգվածը 12% թեքության դեպքում |
1500 կգ |
1500 կգ |
1500 կգ |
Կցորդի առավելագույն զանգվածը 8% թեքության դեպքում |
1700 կգ |
1700 կգ |
1700 կգ |
Ծավալ |
|||
Բեռնախցիկի ծավալը |
460 լ |
460 լ |
460 լ |
Վառելիքի բաքի ծավալը |
54 լ (մոտավ.) |
54 լ (մոտավ.) |
58 լ (մոտավ.) |
Դինամիկ բնութագրեր |
|||
Առավելագույն արագությունը |
210 կմ/ժ |
241 կմ/ժ |
250կմ/ժ |
Թափառքը 0-ից 100 կմ/ժ |
8,9 վ |
7,1 վ |
5,8 վ |
Վառելիքի ծախսը |
|||
Վառելիքի տեսակը |
բենզին АИ–95 |
բենզին АИ–95 |
բենզին АИ–95 |
Քաղաքային ցիկլ |
7,2 - 7,5 լ /100 կմ |
7,5 - 7,9 լ/100 կմ |
8,9 - 9,2 լ/100 կմ |
Արտաքաղաքային ցիկլ |
4,6 - 5 լ/100 կմ |
4,8 - 5,2 լ/100 կմ |
5,6 - 5,9 լ/100 կմ |
Խառը ցիկլ |
5,5 - 5,9 լ/100 կմ |
5,8 - 6,2 լ/100 կմ |
6,8 - 7,1 լ/100 կմ |
Շարժիչի բնապահպանական դասը |
EU6 |
EU6 |
EU6 |
CO ** արտանետումների մակարդակը |
135 - 160 գ/կմ |
138 - 160 գ/կմ |
156 - 163 գ/կմ |
Տեխնոլոգիաներ |
|||
Mild Hybrid մեղմ հիբրիդային տեխնոլոգիա |
✔ |
✔ |
✔ |
Մեկնարկիչ-գեներատորի լարումը |
12 В |
12 В |
12 В |
quattro լիաքարշակ համակարգ՝ ultra տեխնոլոգիայով |
✔ |