Շիկացման մոմերը հեշտացնում են սառը դիզելային շարժիչի գործարկումը, տաքացնելով վառելախարնուրդը, որն այրվում է այրման խցի մեջ: Շարժիչի գործարկումից հետո, շարժիչի տաքացման համար լավագույն պայմաններն ապահովելու համար, շիկացման մոմը մինչև երեք րոպե գտնվում է ճնշման տակ: Էլեկտրական կառավարմամբ շիկացման մոմերի ջերմաստիճանը 1-2 վարկյանի ընթացքում հասնում է 1 100 °C: Ինքնակարգավորվող շիկացման մոմերը պահանջում են նախնական տաքացում:
Առավելություններ
• Հատուկ հարմարեցված են Audi տարբեր մոդելների շարժիչներին • Ապահովում են վառելիքի խնայողություն, վնասակար արտանետումների կրճատում և շարժիչի սահուն աշխատանք գործարկման փուլում • Ունեն կոմպակտ կառուցվածք, միաժամանակ առանձնանում են բարձր հուսալիությամբ • Կերամաշման և այրուքի առաջացման նկատմամբ կայունության շնորհիվ, նույնիսկ երկար ծառայելուց հետո, նրանք հեշտորեն հանվում են առանց պարուրակը և գլանների բլոկը վնասելու • Երկարակյաց են, ըստ այդմ՝շահավետ
Լրացուցիչ տեղեկություններ
Քանի որ շիկացման մոմերը զուգահեռ են միացված, մեկ մոմի անսարքությունը չի անդրադառնում մյուսների աշխատունակության վրա: Այդուհանդերձ, սառը շարժիչի գործարկման ժամանակ, բարդություններից խուսափելու համար, անհրաժեշտ է այն հնարավորինս շուտ փոխել: